شرایط کلی گارانتی

گارانتی تعویض و یا عودت کالا

  1. کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی پرسیوم دارای 7 روز گارانتی سلامت کالا می‌باشند و لذا در صورت وجود ایراد فنی در کالا تا 7 روز امکان تعویض با محصول دیگر و یا عودت کالا و استرداد هزینه آن امکانپذیر است.
    7 روز ذکر شده از زمان ارسال کالا از سوی فروشگاه اینترنتی پرسیوم محاسبه می‌گردد.
  2. خریدار موظف است پیش از اتمام 7 روز ذکر شده مورد پیش آمده را به فروشگاه اطلاع دهد و در صورت تایید کارشناسان بخش فروش، خریدار کالا را عودت خواهد کرد.
    درصورت سپری شدن این 7 روز و عدم اطلاع رسانی به موقع از سوی خریدار، از پذیرش هرگونه دلیلی معذوریم.
  3. کالایی که برای شهرهایی غیر از تهران ارسال می‌شود و به وسیله مامور پست تحویل می‌گردد می بایست در همان روز، پس از تحویل از نظر ظاهری چک شود و در صورتی که مشکل ظاهری مشاهده شد به فروشگاه به شیوهء زیر اطلاع داده شود در غیر این صورت مورد قبول واقع نمیگردد.
    • با ورود به ناحیه کاربری خود، و رجوع به بخش “سفارش ها” درخواست گارانتی کنید که مثلماً درصورتی که درخواست در روز اول ثبت گردد، کالای معیوب تعویض خواهد شد.
    • با ورود به ناحیه کاربری خود تیکت جدید ارسال کنید.

شرایط بازپرداخت وجه

  1. در صورتی که خریدار ظرف مدت 7 روز اعلام انصراف از خرید کالای خود کند، وجه واریزی بلافاصله بعد از دریافت کالا از سوی فروشگاه بازپرداخت خواهد شد.
  2. در صورتی که این مدت از 7 روز بیشتر شود فروشگاه از قبول برگشت کالا معذور خواهد بود.
  3. هزینه عودت کالا به فروشگاه اینترنتی پرسیوم برعهده خریدار می‌باشد.

شرایط و قوانین کلی گارانتی محصولات

  1. تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان مرکز خدمات پس از فروش پرسیوم خواهد بود.
  2. کالای تعویضی که تولید آن متوقف شده است به شرط دارا بودن شرایط پشتیبانی با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
  3. فروشگاه اینترنتی پرسیوم هیچ گونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان پشتیبانی آن‌ها به اتمام رسیده یا پشتیبانی آن‌ها باطل شده است را ندارد. اما در صورتی که این امکان وجود داشته باشد با دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.
  4. هزینه برگشت کالا به مرکز خدمات پس از فروش پرسیوم برعهده خریدار می‌باشد. و باز پس فرستادن بعد از رفع عیب به عهده فروشگاه پرسیوم خواهد بود.

نکات مهم:

  • فروشگاه اینترنتی پرسیوم در فهرست مشخصات کلیه محصولات خود، اورجینال یا کپی بودن آنها را ذکر نموده است لذا از این لحاظ حق اعتراض پس از خرید وجود ندارد.
  • ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی:
    “در هر معامله از راه دور مصرف كننده باید حداقل هفت روز كاری، وقت برای انصراف (‌حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.‌ تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌ كننده هزینه باز پس فرستادن كالا خواهد بود”.